گوشه فلنج گالوانیزه

۴ بازديد

گوشه فلنج گالوانیزهگوشه فلنج گالوانیزه

گوشه فلنج گالوانیزه جهت ایجاد ارتباط بین قسمت های گوناگون سیستم هایی نظیر تهویه هوا به کار می رود به عنوان مثال جهت متصل کردن لوله ها از فلنج استفاده می شود.

فلنچ گالوانیزه از بخش های گوناگونی تشکیل شده است و فلنج گالوانیزه گوشه یا گونیا یکی از قسمت های مهم در این تجهیزات است.

لازم به ذکر است که جنس گوشه فلنج گالوانیزه نیز از گالوانیزه آهنی است.

این قسمت از فلنج باعث شکل دادن به این ساختار می شود. فلنج گونیا گالوانیزه یا گوشه به شکل حرف L انگلیسی می باشد و به خاطر این که در گوشه ساختمان فلنج قرار می گیرد، به این نام معرفی و شناخته شده است.

قطر ضخامت گوشه مناسب است و قدرت محکم نگه داشتن قسمت های فلنج را دارد. لازم است بدانید سوراخ هایی جهت پیچ و مهره شدن با فلنج در این قسمت موجود می باشند.

لازم به ذکر است که کرنرها دارای ابعاد متنوعی می باشند و جهت استفاده در مکان های گوناگون در سایزهای متفاوتی موجود هستند. گونیا یا گوشه فلنج گالوانیزه به آسانی در سیستم های گوناگون نصب می شوند. هر قسمت از فلنج دارای برآمدگی یا فرو رفتگی می باشد که به شکل نر و مادگی در هم فرو می روند و اتصال محکمی میان آن ها ایجاد می شود.

در این جا باید بگوییم که قدرت نگه داشتن کانال ها به وسیله فلنج به ضخامت و جنس فلنج گالوانیزه گوشه یا گونیا وابسته است.

گوشه فلنج گالوانیزه
گوشه فلنج گالوانیزه

متعلقات فلنج گالوانیزه

کرنر فلنج گالوانیزه: یکی از مهم ترین بخش های جانبی فلنج گالوانیزه کرنر می باشد که در واقع نقش چهار چوب دهنده به فلنج گالوانیزه را ایفا می کند.

کلیپس فلنج گالوانیزه: گیره فلنج گالوانیزه است که یکی دیگر از قطعات فلنج گالوانیزه به شمار می رود. این قطعه وظیفه اتصال دو قطعه فلنج گالوانیزه را بر عهده دارد.

نوار درزگیر فلنج گالوانیزه: از نوار درزگیر الاستومری یا گسکت به منظور هوابندی فلنج گالوانیزه بهره می برند.

ساپورت گالوانیزه کانال یا ساپورت C: ساپورت ویژه فلنج گالوانیزه تشکیل شده از ورق ضخیم گالوانیزه می باشد که طی پروسه پرس کاری و خم کاری به شکل حرف  Cانگلیسی در می آید و همین خم ها موجب استحکام مضاعف این ساپورت می شوند.

گوشه فلنج

امروزه با توجه به افزایش روز افزون سرعت اجرا و کامل شدن پروژه های ساختمانی و صنعتی، می بایست از تکنولوژی های روز دنیا در زمینه تأمین و اجرای محصولات گوناگون ساختمانی بهره برد.

لازم به ذکر است که شرکت پرو تهویه با استفاده از مهارت و تجربه و دانش فنی کارشناسان خود می تواند در خرید و نصب این تجهیزات در خدمت شما عزیزان باشد.

ابعاد ورق گالوانیزه در ساخت قطعات فلنج گوشه یا گونیا

لازم است بدانید قطر پروفیلی که جهت ساخت فلنج به کار برده می شود متنوع است و می تواند بین 6/0 تا 8/0 متغیر باشد. فلنج ها با ایجاد برش در پروفیل و با وجود یک شیار در داخل آن تولید می شوند. و نیز کانال یا لوله عبور جریان هوا در درون این شیار قرار می گیرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از فلنج گونیا گالوانیزه یا گوشه ارتباط میان این قطعات بسیار محکم تر می شود.

فلنج را اغلب با توجه به ابعاد کانالی که نگه خواهد داشت طراحی و تولید می نمایند، با قرار گرفتن چهار کرنر فلنچ در شیارهای این ابزار شکل هندسی مستطیلی به وجود می آید.

به منظور ایجاد استحکام بیشتر، قطعه ای به نام کلیپس وجود دارد که ارتباط میان فلنچ را بسیار قوی نگه می دارد و در آخر با پیچ و مهره کل این قطعات بسته شده و ثابت می شوند.

ویژگی های فلنج گالوانیزه گوشه یا گونیا

یکی از مهم‌ ترین مزایایی که می‌ توان برای این قطعات اشاره کرد این است که با طراحی و تولید قطعه ای به نام فلنج و بخش های متنوع آن، نیاز به اتصال از طریق جوشکاری در صنایع گوناگون به شدت کاهش پیدا کرد.

زیرا مزیت های فلنج بسیار زیاد هستند و از مهم ترین آن ها می توان به قابلیت های جداسازی و اتصال دوباره به هنگام تعمیر اشاره کرد. گوشه فلنج به عنوان یکی از بخش های مهم این اتصال می باشد که جنسی مشابه اتصال فلنج دارد.

گوشه فلنج گالوانیزه
فلنج گوشه گالوانیزه

در صورت فقدان یکی از این قطعات اتصال در سیستم هایی که از فلنچ بهره می برند با مشکل مواجه می شود. در نتیجه تمام قسمت های این اتصال مهم و ضروری می باشند. این ابزار دارای وزن بسیار سبکی هستند و ساختار بسیار زیبایی ویژه ای به قسمت هایی که از آن استفاده شده، می بخشد. لازم به ذکر است که اتصال فلنج دارای ابعاد معینی می باشد و اتصال قابل برگشت است.

درباره قیمت این بخش می‌توان گفت که بسته به جنس و ابعاد آن‌ ها قیمت نیز متفاوت خواهد بود.

در آخر

ما سعی کردیم در این مقاله نکاتی که شما برای خرید گوشه فلنج گالوانیزه لازم دارید را بررسی کنیم. چنانچه قصد خرید و یا نیاز به کسب اطلاع از جزئیات این نوع ابزار دارید می‌ توانید با کارشناسان مجموعه پرو تهویه در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.